We are very happy, proud and lucky to have participated in the Let’s play every day program !!!
Είμαστε πολύ χαρούμενοι περήφανοι και τυχεροί που συμμετείχαμε στο πρόγραμμα Let’s play every day!!!
Σας παρουσιάζουμε την τελική μας παρουσίαση του έργου που τόσο αγαπήσαμε με το παρακάτω ψηφιακό εργαλείο
Ως 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών και ως υπεύθυνη του προγράμματος θα ήθελα από καρδιάς ……….
Να ευχαριστήσω θερμά όλους τους συμμετέχοντες του έργου ,υπέροχα παιδιά, υπέροχοι γονείς,υπέροχοι εκπαιδευτικοί .
Ευχαριστώ θερμά τις ιδρύτριες του φετινού project στο etwinning Stamatia Geron και Αννα Φανουργιακη οι οποίες για άλλη μια χρονιά με την εξαιρετική ιδέα του LETS PLAY EVERY DAY μας δόθηκε η ευκαιρία να μάθουμε ,να διασκεδάσουμε, να αλληλεπιδράσουμε ,να επικοινωνήσουμε και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες αυτής της τόσο ιδιαίτερης σχολικής χρονιάς.

No comments:
Post a Comment