Monday, November 2, 2020

1st Kindergarten of Anogeia

Today we voted in our kindergarten for the mascot of our project! The kids chose "The Heart Friend" and Roubibot Happy!



No comments:

Post a Comment

Ώρα για Συνέδριο!!!!!!!!

  15ο Νηπιαγωγείο Πατρών. Η φετινή μας συμμετοχή στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning 2021 περιλαμβάνει δύο υπέροχα έργα που υλοποιήθηκαν τι...