Saturday, October 17, 2020

Outdoor play (Šumica kindergarten-Serbia)

Playing in the schoolyard is always fun, especially with friends. In autumn we gather all kinds of treasures of nature, and we are discovering new games.

 

No comments:

Post a Comment

Ώρα για Συνέδριο!!!!!!!!

  15ο Νηπιαγωγείο Πατρών. Η φετινή μας συμμετοχή στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning 2021 περιλαμβάνει δύο υπέροχα έργα που υλοποιήθηκαν τι...